Publikováno 4. listopadu, 2019
Vytvoření webových stránek prospěje každé firmě. Nevěříte?
Na internetu by dnes měl být každý, nicméně existuje spousta společností, kterým přítomnost v online světě nic moc nepřináší. Nechaly si udělat web, ale větší zisky se nekonají. Noví zákazníci nechodí, prodeje nestoupají a ony litují vyhozených peněz. Jste na tom podobně?
Pokud vaší firmě vytvoření webových stránek nepřineslo žádné plusy, někde bude chyba. Nejspíš v tom, jak se k tvorbě webu přistupovalo. Jestliže jste si nechali pouze vytvořit „nějaký“ web, nemůžete obstát v konkurenci těch, kteří nepodcenili analýzu trhu ani optimalizaci pro vyhledávače.
Jak můžete internet využít právě vy?
Základem je ujasnit si, co od svých webových stránek očekáváte. Budete přes ně prodávat své produkty? Potřebujete e-shop. Chcete na nich ukazovat svým zákazníkům, jak se vaše firma chová ekologicky? Nechte si na webu udělat i sekci blog. Toužíte veřejnost jen informovat, že existujete, aby se všichni zastavili k vám do kamenné prodejny? Pak by na webu jasně měla být uvedená adresa i fotka prodejny.
Každý web je individuální i podle toho, jakému oboru se věnujete. Bohužel v Česku působí spousta webdeveloperů, kteří nic takového neřeší. Weby sekají jako na běžícím páse a o individuálním přístupu nemůže být ani řeč. Takovým se raději vyhněte obloukem.
Jsou vaše webové stránky dostatečně vidět?
Jestliže web negeneruje zisk ani žádná jiná pozitiva, problém může být i v tom, že na něj chodí málo lidí. Zákazníci o něm neví, neměli se jak dozvědět o vašich stránkách. V tomto případě prospěje například SEO optimalizace či PPC reklama. V začátcích je potřeba investovat i do propagace, jinak byste se lidem do povědomí nikdy nedostali.
Kdo zvládá tohle všechno?
Jak již bylo řečeno, pro spoustu webových vývojářů je tvorba webu pouze o samotném vytvoření webových stránek. Jsou však i výjimky. Jednou z nich je pan Jaroslav Voldřich nabízející výrobu webových stránek v Plzni a okolí. V internetovém světě působí už dlouho, každému zákazníkovi nabízí individuální péči. Provede analýzu, zhotoví web a pokračuje SEO optimalizací. Toužíte po takové péči? Prohlédněte si spoustu jeho referencí, možná mezi nimi brzy bude i váš web.