Publikováno 12. listopadu, 2019
Pracujte odkudkoliv, s iPodnikem si vytvoříte kancelář v cloudu
Většina podnikatelů dnes potřebuje pracovat s nejrůznějšími programy a spoustou dat, a to nejen ti, co se pohybují v oblasti IT. Všechny firmy potřebují vést účetnictví, mít nějaký adresář firemních kontaktů, sdílený kalendář nebo e-mail. Tohle všechno je dnes možné řešit na dálku.
Velké firmy si na podobné úkony najímají externí dodavatele a nechávají si vše vytvořit na míru. Ale co menší podniky, pro které by toto řešení znamenalo jen zbytečné utrácení? Pro ty je vhodná kancelář v cloudu s názvem iPodnik.
Do své kanceláře se dostanete odkudkoliv
iPodnik zaštiťuje IT zázemí pro menší a střední firmy. Nabízí jim ho formou cloudu, což znamená, že se ke svým datům a programům dostanou úplně odkudkoliv, kde mají připojení k internetu. Na zařízení vůbec nezáleží, stačí třeba telefon či tablet. Díky tomu není problém ani s home office. Službu využívají také firmy, které vůbec nemají žádnou fyzickou kancelář a pracují různě ze světa.
Moderní řešení na platformě Microsoft
Celá služba virtuální kanceláře běží na moderním privátním cloudu od firmy Microsoft. Díky tomu získáte i exchange online, máte přístup k Office 365 a s pomocí tohoto balíčku je možné pracovat na dokumentech ve více lidech najednou. Tento software od Microsoftu, za nějž byste museli platit, je už obsažen v ceně. Podobně jako několik dalších programů.
Oblíbený ekonomický systém Pohoda
Jelikož si české firmy ve velkém oblíbily ekonomický systém Pohoda, je ve službě iPodnik integrovaná i ta. V rámci iPodniku získáte k dispozici nejen daňové účetnictví online, ale i všechny další funkce, na něž jste ze systému Pohoda zvyklí. Samozřejmostí jsou ukládání a archivace objednávek, faktur a jiných dokumentů.
K tomu všemu máte k dispozici firemní e-mail, kalendář a mnoho dalších chytrých nástrojů. Navíc získáte i odborníky, kteří vám v případě potíží poradí. Nebudete už muset shánět ajťáky.