Publikováno 6. října, 2015
Pořiďte si originální reklamní diáře za minimální náklady aneb „Co na srdci to na obálce“
Chcete, aby vaše firma byla nepřehlédnutelná? Chcete efektivně budovat svůj brand? Způsobů jak se zviditelnit je mnoho. Jedním z účinných prostředků jsou vlastní reklamní diáře. Nejsou ale diáře, jako diáře.
Největší české nakladatelství Helma 365 vyrábí kalendáře a diáře více než dvacet let, a v této oblasti je velkým inovátorem. Kromě diářů má nakladatelsví zkušenosti také s dalšími reklamními službami, jako jsou přítisky, ražby loga a výrobky na klíč. Nyní představuje nový trend, zaměřený na reklamní diáře. Heslem služby je: „Co na srdci to na obálce“.
Nespokojujte se s málem!
Možná jste byli zvyklí z reklamního diáře promlouvat k okolí jen prostřednictvím barev, loga a letopočtu. Pokud jste měli připravené reklamní sdělení, bylo vloženo na samostatné stránce uvnitř diáře. Ale proč se spokojit s málem, když můžete využít celou plochu desek diáře? Novým trendem výroby reklamního diáře se stává lamino materiál. Díky lamino materiálu lze celoplošně potisknout celé desky diáře.
Vaše firma bude to první, co vaši zákazníci uvidí
Vaše reklama může být skutečně přímo na deskách diáře, přes celou jejich plochu. Záleží už jen na vás, jestli budete chtít na desky diáře umístit reklamní sdělení, fotografii, nebo plnobarevný obrázek. Kromě diářů si pro vás nakladatelství připravilo také nabídku reklamních bloků a záznamníků.
Diáře za minimální náklady
Pokud jste byli zvyklí na diáře, kde je na obálce pouze vyražené logo firmy, a reklamní text je vložen na samostatné stránce uvnitř diáře, je čas udělat změnu. Nečekané možnosti výroby umožňují efektivnější a levnější řešení diářů. Nejdůležitější prvek reklamního předmětu je obal. Desky diáře vidí zákazník každý den, a mohou k němu promlouvat tak, jak si sami určíte.
Díky novým technologiím a použití lamino materiálu, si můžete diáře s celoplošným potiskem pořídit za minimální náklady.