Publikováno 16. srpna, 2023
Nejsilnější nástroj online marketingu má jen tři písmena – PPC!
PPC je jedním z nejsilnějších nástrojů online marketingu. A zároveň jedním z nejefektivnějších a nejférovějších! Svému uživateli v první řadě šetří peníze.
Zkratka PPC pochází z anglického Pay per Click – platba za proklik. To je v podstatě jediný náklad, který je s ním spojený. Své finanční prostředky zpětně vynakládáte jen za reálné návštěvníky vašich stránek. Tedy za ty, kteří se s nimi měli možnost seznámit. Ne za letáky, které končí v koších!
Kolik podob má reklama?
Reklama v současné době má mnoho podob. Oslovovat své zákazníky můžete několika způsoby. V televizi, novinách a časopisech, rozhlase, na billboardech či v informačních letácích. Obecně se říká, že zboží musí mít jeho potenciální kupec na očích. Zde pracuje naše psychika. Mnohdy si ani neuvědomujeme, že v drogerii saháme po šamponu značky, kterou tak často vídáme na stránkách časopisů, v televizi i na billboardech.
Efektivní a férová
V rámci zjišťování efektivity reklamy se porovnávají náklady za reklamu jako takovou (grafický návrh, tvorba textu, tisk, distribuce) se ziskem plynoucím z nárůstu zákazníků, které daná reklama firmě přinesla. Zde je ale kámen úrazu. Na základě čeho chcete stanovit náklady odvíjející se od skutečného zájmu těch, kteří ve své schránce našli letáček, nebo se na pár vteřin zastavili nad celostránkovým vizuálem v časopisu? To je zkrátka nemožné. V tomto smyslu je internetová reklama PPC nejenom efektivní, ale především férová.
Spolupracujte s profesionály!
Výkonové PPC reklamy pro vyhledávače napříč reklamními systémy Adwords, Sklik a Etarget najdete například v portfoliu společnosti PPC Profits (na internetu hledejte pod odkazem PPC Brno). Tamní specialisté se ovšem orientují i v reklamě na Facebooku a ovládají i real-time bidding a remarketing. Především ale na jakýkoliv business nahlížejí v širších souvislostech.
Nejde jen o reklamu jako takovou
Jejich receptem na úspěch a s ním související zvýšení zisku tak není jen „pouhá“ PPC reklama či SEO, ale veškeré obchodní procesy spojené s vaším podnikáním v podobě vašeho webu jako takového, vámi nabízených produktů a služeb, jejich ceny, přístupu ke klientům a dalších položek, které se podílejí na celkové image vaší firmy. Ne vždy totiž za nedostatečným ziskem stojí reklama. A mnohdy jen nezávislý odborník zvenčí je schopen veškeré nedostatky vašeho podnikání detekovat a následně je odstranit. O to vám zřejmě jde především, nebo ne? Tak neváhejte! Více informací najdete pod odkazem Brno PPC.