Publikováno 1. února, 2023
Mýty o PPC reklamě, aneb na to pozor, markeťáci
PPC reklama se stává stále využívanou a nelze se tomu divit. Slibuje nejen skvělé výsledky, ale také za vynikající peníze. Člověk může nejen cílit na jednu konkrétní cílovou skupinu, ale také si může hezky regulovat celkovou útratu. V případě, že patříte mezi jedince, kteří s PPC reklamou začínají, je dobré už na samotném začátku eliminovat několik mýtů.
Na reklamu se nakliká
Možná vás na samotném počátku budou od reklamy pořádně odrazovat. Zejména tedy od té PPC reklamy, kdy budou tvrdit, že lidé na reklamu zkrátka a dobře neklikají. Jenže skutečnost je někde zcela jinde. V dnešní době je na internetu tolik reklam, že na ně není možné nekliknout. Tomu ostatně nasvědčují i veškeré výsledky vyhledávačů, které jasně a zcela zřetelně ukazují, že k výsledkům vyhledávání se bez pohybu myši na reklamní banner prakticky nedostanete.
Proto domnívat se, že lidé na reklamy neklikají je mylné. Už jenom z toho důvodu, kolik reklam se na internetu nachází, stojí za zvážení to, že do nich opravdu investovat budeme a nemalé finance.
Nemá to cenu, nic jsem nevydělal
Zejména když to s reklamou zkoušíte, problémem velmi často bývá to, že házíte příliš brzy flintu do žita. Zkrátka a dobře vás tíží to, že reklama nic nevydělala, že se možná dokonce prodělalo. Je však třeba pamatovat na několik věcí. Především, že reklama má svůj proces. A ne, opravdu vám nebudou naskakovat tržby, pokud vás lidé do té doby vlastně vůbec neviděli a ani neznali. A stejně tak nikdy to nejsou prodělané peníze, protože i když si nekupujete jedince, kupujete si data. A na tom záleží.
Právě z dat se následně můžete odpíchnout a doručovat reklamu přesněji tomu, kdo s ní už přišel do kontaktu a kdo už vyjádřil jakousi interakci.
PPC jsou moc drahé
Samozřejmě je pouze otázkou na každého, co si člověk představí pod pojmem „drahé”. V porovnání s jinými reklamami je však třeba konstatovat, že PPC reklamy patří k těm nejefektivnějším a také nejlevnějším alternativám, jež mohou přinést kýžené zisky.