Publikováno 10. listopadu, 2014
Jak získat stakeholders na svou stranu? Třeba firemní akcí – Vánočním večírkem!
Dnešní konzument mediálního sdělení bývá zpravidla znechucen a do jisté míry i apatický. Můžete to slyšet ze všech stran. Ze strany médií i sociologů, existují desítky různých case studies na toto a obdobná témata. Problém je, že tisíce reklamních sdělení, která na recipienty útočí ze všech stran v různých reklamních formátech, kterým mnohdy ani nerozumí, či je nevnímají, jako reklamu, otupuje lidskou vnímavost.
Tito lidé se pak pohybují každý den pouze ve stereotypech. Ráno vstanou, jedou do práce, tam si odbudou svých pár hodin a jedou zase domů. Zapnou televizi, umyjí se a jdou spát. Bez radosti, bez energie, bez prožívání. Přestože máme dnes víc, než kdykoli v minulosti, lidi to vnímají spíše jako nevýhodu. Útok světa zvnějšku nás ničí uvnitř. Jak tedy prožít ten skutečný pocit uvědomění si a radosti?
Novoroční přání, blahopřání k jubileu či neosobní e-mailové poděkování, již nikoho neosloví. Jedná se jen o další spam, který mizí v hluboké černé díře zvané Internet. Pokud tedy chcete získat nové zákazníky, dodavatele či klienty, chce to něco víc. Chce to nápad, který je dostane z nudné šedi každodenních povinností, které se bez ustání opakují neustále dokola.
Internet je sice silný zdroj, kterým lze ovlivňovat širokou veřejnost, ale vy potřebujete něco, čím si tyto potencionální zákazníky, dodavatele a obchodníky získáte. To něco je velice silný emocionální zážitek, který se jim vybaví vždy, když uvidí vaše logo, přečtou o vás pár slov anebo zahlédnou automobil ve vašem korporátu. Chce to ten správný event!
Pakliže podnikáte v Praze, máte velkou konkurenci. Každodenně se zde odehraje na desítky různých workshopů, konferencí, firemních večírků a v daném období i večírků vánočních. Tomu se těžko konkuruje, ale jde to. Chce to něco, čím je uchvátíte, chce to plavbu parníky Praha. Praha má totiž jednu neocenitelnou vlastnost, vede jí Vltava.
Jednoduše tak spojíte příjemný firemní večírek na parníku a vzdělávací projížďku v jednom. Emoce jsou to, na co v poslední době zapomínáme. Snažíme se být za každou cenu flexibilní, na telefonu a online. Neumíme už ale žít. Dovolte svým stakeholders, aby vaši značku prožili, jedině tak si k ní vytvoří emocionální vazbu.