Publikováno 6. ledna, 2016
Buďte lepší, než vaši soupeři v podnikání
Rozhodli jste se, že si založíte e-shop? V tom případě je potřeba, abyste svůj záměr vykonávali svědomitě, bez předsudků, s dokonalou péčí o klienty a také zajišťovali zboží, za které se nebudete stydět a u kterého budete moci říci, že je kvalitní a nevyžaduje častou reklamaci.
E-shop musí fungovat se vším všudy
Vezměme, že jste si založili internetový obchod s oblečením. Vaším artefaktem může být ale cokoli jiného. Pokud se zaměříme na oblečení, je důležité, abyste uváděli míry a co nejvíce informací o prodávaném zboží. Důležité jsou nejen rozměry (výrobce od výrobce může mít jiné značení velikostí), ale také složení, péče o daný materiál a případné informace k reklamacím.
Váš email byste měli navštěvovat minimálně 2x denně, abyste zjistili, zda se zákazník na něco nedotazuje, nebo zda nepotřebuje řešit reklamaci. V případě, že nejste schopni odpovědět do 24 hodin od zaslání požadavku zákazníkem, můžete působit jako nespolehliví. Vězte, že i když se to nezdá, požadavky klientů jsou stále větší a vy se proti tomu neubráníte jinak, než že se s tím smíříte. Jinak vás může „převálcovat“ jiný e-shop, který bude lepší, rychlejší a dokonalejší.
Pestrost nabídky a aktuální trendy
Aby vám internetový obchod nezaostával, je potřeba sledovat, co je nyní trendy, co nabízí výrobci a co klienti požadují. Je potřeba, abyste se řídili ročním obdobím a nabízeli dostatek zboží s předstihem, tedy, abyste např. jarní bundy, mikiny, svetry… nabídli již v březnu, ne až v době, kdy bude slunce pálit a vše, co zákazníci potřebovali, již nakoupili jinde.
Zajímejte se o aktuální trendy nejen, co se týče střihů a použitých materiálů, ale také, co se týče barev. Letos např. kralují barvy dvě, jemná růžová a jemná modrá. Jejich kombinace je volbou na černou trefu. Sází se na ni jak při oblékání, tak při volbě barvy vlasů, nehtů, stínů na oči…
O váš e-shop je nutné pečovat po všech stránkách. Buďte pohotoví, zvídaví, nedejte se zaskočit příp. reklamací a uvidíte, že se vám bude dařit. Důležité je reagovat a vyřizovat všechny objednávky včas a bez prodlení. Jen tak budete úspěšní.