Publikováno 29. prosince, 2020
5 prvků účinného reklamního letáku
Aby byla firma úspěšná, je potřeba, aby o ní lidé věděli. Nejen o tom, že existuje, ale byli obeznámení i s konkrétním zbožím nebo službami. Zákazníky do firmy přivedou zajímavé akce, bonusy, slevy, o nichž jim můžete dát vědět nejrůznějším způsobem.
Jedním z nejlepších je použití starého dobrého letáku. I když je mnoho věcí v dnešní době digitalizováno, reklamní letáky stále sklízí velkou oblibu a firmy je hojně používají pro jejich jednoduchost, dostupnost i možnost cíleného použití. Leták jako propagační materiál a jeho účinnost je nezpochybnitelná.
Důvěřujte letáku a využijte jej
Jestliže si nejste zcela jisti, jestli a pro jaký typ letáku se rozhodnout, zde je pět bodů, které by vám mohly pomoct v rozhodování.
- Jednoduché a rychlé oslovení zákazníků – doručení letáků je snadné. Stačí určit požadovanou oblast a rozsah akce a oslovit danou skupinu odběratelů, třeba výběrem konkrétního zákaznického segmentu či jiné označené geografické oblasti.
- Zaujměte díky kreativitě – určitě jste se již někdy setkali s letákem, který byl nápaditý a na první pohled vás přiměl si ho prohlédnout pečlivěji. Přesně tohle můžete udělat se svým letákem. Jak? Může mít netradiční rozměry, při výrobě může dojít k použití možností pro zušlechtění letáku, jako třeba kombinovat matnou fólii či hedvábnou soft fólii s parciálním UV lakem pro zdůraznění toho nejdůležitějšího na letáku.
- Zvyšte prodej díky akcím na letáku – ti, kdo leták dostanou, na něm mohou najít zajímavé akce, jako např. jedinečný kód, který je přivede k nákupu a jeho použití při objednávce. Do obsahu můžete zahrnout výzvu k akci, tzn. jestliže letákem informujete o nadcházející události, vyzvete odběratele, aby se s touto informací podělili mezi svými přáteli.
- Buďte se zákazníky v kontaktu – tento způsob propagace na letácích má drtivá většina zákazníků ráda. Letáky mají možnost personalizace, čímž můžete zákazníkovi ukázat, že ho znáte a myslíte na něj. Oslovte ho jménem, ukažte, že víte, že bude mít narozeniny a dejte mu k této příležitosti možnost využít další slevy, speciální nabídky, jež bude umístěna na personalizovaném letáku. Zákazníci si toto pamatují skutečně dlouho.
- Investice se vám vrátí – výrobní náklady letáků jsou v porovnání s dalšími formami propagace mnohem nižší, přitom použití letáků jako propagačních materiálů jsou jednou z nejúčinnějších technik a zaručuje uspokojivé návratnosti investice.
Nezbývá než se obrátit na spolehlivou společnost, která pro vás kvalitní a fungující reklamní letáky vyrobí v precizní kvalitě. Jednu takovou najdete kupříkladu na webových stránkách justprint.cz. Výroba reklamních letáků potrvá jen chvíli, a tak se budete moci poměrně rychle radovat z přílivu nových i stávajících zákazníků a prověřit si, že tento typ propagace skutečně funguje v uspokojivém rozsahu.