Publikováno 21. srpna, 2020
3 důvody, proč není tvorba webových stránek na WordPressu vůbec špatný nápad
Slyšeli jste na WordPress negativní ohlasy? Dočetli jste se někde, že je daleko lepší investovat hromadu peněz do řešení přímo na míru? Máme pro vás několik dobrých důvodů, proč byste o platformě WordPress určitě měli zauvažovat. Používá ji spousta webů a mnohé firmy na ní tvoří úspěšné projekty už dlouhé roky.
Každá firma potřebuje funkční, moderní, přehledný, a především vydělávající web. A proč by měla být tvorba webových stránek založená zrovna na WordPressu?
1. WordPress využívá 38 % webů
Od malých blogů přes největší zpravodajské online servery až po e-shopy. Na WordPressu je postavená opravdu spousta webů, podle statistik samotného WordPressu je to až 38 %. Toto je dostatečný důvod domnívat se, že by mohl vyhovovat i vám.
2. Weby na WordPressu jsou cenově dostupné
Můžete se vydat low-cost cestou a vytvořit si web sami přes nějaký klikací systém. Do budoucna však bude jen těžko rozšiřitelný, kdykoliv budete potřebovat implementovat něco, co systém přímo neumožňuje, máte problém. Opačnou cestou je tvorba web stránek přímo na míru. Utratíte desetitisíce či statisíce a poměrně zbytečně, protože zákazníci opravdu nepoznají, že jste si web nechali vytvořit na míru.
Zlatou střední cestu představují weby na WordPressu. Vývojáři si mohou dovolit nabízet je za nižší ceny, protože část práce už je udělaná za ně. Oni jen opraví šablonu, doinstalují pluginy, něco doprogramují, nachystají grafiku.
3. WordPress weby jsou modifikovatelné do budoucna
Díky tomu, že je WordPress tak široce rozšířený, ho ovládá opravdu spousta firem a web developerů. Existuje na něj spousta pluginů, další přibývají. Do budoucna jde tedy o chytré řešení, protože nikdy nebudete mít problémy s úpravou či rozšířením webu. Modifikace budou opět cenově dostupné stejně jako samotná tvorba webu.
Zní to všechno lákavě? Nezbývá než najít firmu, která weby na WordPressu vyvíjí. Výbornou volbou je například firma AJAS, která zajišťuje i kompletní online marketing. Postará se o PPC reklamy, SEO, remarketing i retargeting, pomůže vám nastartovat sociální sítě atd. Tvorba webu je totiž jedna věc a druhá je jeho rozšíření do povědomí zákazníků.