Publikováno 30. ledna, 2023
Potěšit zákazníka není složité. Ale opravdu víte, jak na to?
Pokud jde o vedení úspěšné firmy, prioritou by měla být snaha o uspokojení a potěšení zákazníků. Spokojení zákazníci jsou loajální zákazníci, a čím více loajálních zákazníků budete mít, tím úspěšnější bude i vaše podnikání. V tomto článku najdete několik tipů, jak si udržet zájem klientely pomocí jednoduchých opatření.
Naslouchejte zpětné vazbě zákazníků
Vaši zákazníci jsou vaším nejlepším zdrojem informací, pokud jde o to, jak je potěšit. Ujistěte se, že pravidelně provádíte průzkum mezi svými zákazníky a žádáte je o zpětnou vazbu ohledně jejich zkušeností. To vám pomůže identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, a pomůže vám to upravit váš obchodní model tak, aby lépe vyhovoval potřebám zákazníků.
Nabízejte nadstandardní zákaznický servis
Zákazníci se chtějí při nákupu cítit dobře, a právě vynikající zákaznický servis patří mezi zaručené způsoby způsob, jak jim dát pocit, že na jejich názoru skutečně záleží. Ujistěte se, že váš tým z oddělení zákaznické péče je znalý, vstřícný a přátelský. Klíčové je rychle reagovat na dotazy zákazníků a efektivně řešit jejich problémy.
Personalizujte služby
Zákazníci ocení, když jim věnujete dostatek času, abyste je lépe poznali a jednali s nimi jako s jednotlivci. Oslovte je proto osobně a překvapte je speciálními nabídkami nebo slevami „na míru“. S procesem personalizace, jakožto i s analýzou jejich potřeb, vám pomůže například tento Outlook CRM.
Nebojte se projevit uznání
Ukažte váženým zákazníkům, že si vážíte jejich přízně. Třeba zasláním děkovného dopisu nebo malého dárku. Dostane se jim pocitu výjimečnosti a budou se k vám rádi vracet.
Odměňte věrnost
Nabídněte věrnostní programy a odměny zákazníkům, kteří u vás pravidelně nakupují, ale třeba i těm, které první nákup teprve čeká. To je povzbudí k návratu a vám usnadní budování dlouhodobého vztahu.
Nezapomeňte, že řízení vztahů se zákazníky, jehož nedílnou součástí je i snaha o uspokojení jejich potřeb, není možné bez vhodně zvoleného softwarového řešení. Dobrou volbou je české CRM pro Office 365 – eWay-CRM.