Publikováno 11. května, 2018
Billboardy lidé vnímají lépe než elektronickou reklamu
Sedíte-li u počítače nebo máte-li v ruce telefon, reklamy na vás vyskakují každou chvilku. Někdy se jen tak nenápadně vznáší na okraji stránky, jindy je musíte dokonce odkliknout. A právě proto, že je v digitálním světě tolik reklam, se proti nimi lidé pomalu stávají imunní. Elektronické reklamy zaujmou méně než ty tištěné či billboardy.
Můžete namítnout, že zaplatit si billboard je daleko dražší než koupit si reklamní prostor na nějakém webu. Ano, to je samozřejmě pravda. Ale vyplatí se vyhazovat peníze za elektronickou reklamu, která má nevalný účinek? Nejspíš ne. I pro menší firmy, jež musí zvážit každou investici do propagace, je výhodnější zaplatit si za billboard, jenž jim skutečně přivede zákazníky.
Skvělé jsou zejména jako lokální propagace
Obrovský billboard přehlédne málokdo. Zasáhne masy lidí a vy si můžete určit, co za lidi to bude. Venkovní reklama se velmi dobře cílí. Prostě si zaplatíte billboard tam, kde máte prodejnu, nebo kde působíte. V internetovém světě není přesné cílení až tak jednoduché a vy plýtváte prostředky na zobrazování reklamy lidem, které vůbec nezajímá.
Ceny nejsou až tak vysoké
Člověk by čekal, že plocha na billboardu bude šíleně drahá. Skutečnost je ale jiná. Samozřejmě záleží na lukrativnosti regionu a konkrétní lokality, avšak obecně se částky pohybují v řádech tisíců za měsíc. Zdá se vám to hodně? Pak si uvědomte, kolik stojí reklama online. Když si budete chtít zaplatit nějakou slušnou agenturu na správu PPC reklam, také jí necháte pár tisíc měsíčně. Rozdíl se tedy stírá.
Venkovní reklama se samozřejmě nevyplatí člověku, který má malý obchůdek se zeleninou. Hodí se spíš firmám prodávajícím zboží vyšší hodnoty. Není však tak nedosažitelná, jak byste si mohli myslet. Chcete-li se dozvědět více a prozkoumat ceny ve vaší lokalitě, zamiřte na MojeBillboardy.cz. Tento web sdružuje přes 10 000 billboardů a reklamních ploch z celé ČR, umožňuje srovnání cen a také přímé spojení s majiteli reklamních ploch.