Publikováno 8. března, 2017
Jak vašemu podnikání pomůže PPC reklama?
Pamatujete si ještě časy, kdy Google zobrazoval reklamy v panelu po pravé straně? Dneska už to funguje jinak. Placené reklamy se zobrazují přímo nahoře mezi výsledky, takže i když jste úplně první mezi organickými weby, neobjevíte se úplně na vrchu. Tam figurují placené stránky. Silnější argument pro PPC reklamu už snad ani neexistuje.
Pokud vsázíte na dobrou pozici ve výsledcích organického vyhledávání, měli byste vědět, že reklama PPC podporuje i organickou pozici. Má také pozitivní dopad na míru prokliku. Proto není divu, že ji využívají i obrovské značky a řetězce, přináší jim prostě vyšší příjmy.
Proč byste měli využívat PPC reklamu?
Jelikož je pro vás finančně výhodná. Nastavit ji možná zvládnete i sami, ale lepší je nechat to na odbornících. Ti všechno zařídí tak, aby byla použita jen taková částka, kterou si můžete dovolit utratit. Navíc platíte pouze za to, když někdo na reklamu klikne, nikoliv za lidi, kteří ji uvidí.
Reklamy je také možné cílit na určité publikum, u nějž bude mít váš web největší úspěch. PPC reklama se může zobrazovat třeba jen uživatelům v Praze v dopoledních hodinách.
Jak to funguje?
Základem je analýza klíčových slov, na něž by bylo vhodné ve vašem oboru cílit. Ne vždy se jedná o slova, která jsou nejvyhledávanější, často je naopak lepší soustředit se na méně vytížené výrazy, jež nepokrývá konkurence. Pak je potřeba založit reklamní účty a nastavit analytické nástroje, díky nimž bude možné PPC kampaně a jejich úspěšnost monitorovat. Následuje vytvoření inzerátů (měly by být co nejzajímavější a personalizované zákazníkům, jimž se budou zobrazovat), jejich nasdílení a propojení reklamních účtů s analytickým nástrojem. Tím ovšem práce nekončí. Kampaně je potřeba sledovat a optimalizovat podle dosažených výsledků.
Zdá se vám to příliš složité? Přestože si PPC reklamu zvládne nastavit téměř každý, téměř nikdo to sám nedělá. Chcete-li dosáhnout skutečných výsledků, jistější bude kontaktovat odborníky. Zkusit to můžete u PPC profits.