Publikováno 28. února, 2017
Jak být ještě úspěšnějším a motivovat svůj tým?
Současná doba přeje osobnímu rozvoji a podporuje přátelskou atmosféru v pracovním kolektivu. Je totiž obecně známo, že právě pozitivní atmosféra a příjemné pracovní prostředí přeje zvyšování výkonu a zlepšování výsledků firmy. Dobrá motivace a kvalitně vybudované vztahy v pracovním kolektivu jsou klíčem k úspěchu.
Firemní kultura jako základ dobrého byznysu
Práce v příjemném neformálním prostředí motivuje pracovníky k lepším výkonům, naopak stresující okamžiky pro pozitivní posun ke stanoveným cílům nejsou vždy to pravé. Jak ale najít optimální vyvážení mezi trochou prospěšného stresu a klidnou pracovní atmosférou, která zvyšuje výkony zaměstnanců? Inspiraci a dobré rady najdete například na webu Motiv P, který zpracovává a shromažďuje videozáznamy z konferencí v České republice a na Slovensku.
Kromě webových materiálů využijte pro lepší přehled o problematice budování a vylepšování (nejen výsledků) pracovního kolektivu aktuální konferenci Firemní kultura, jejíž účastníci se dozvědí mnoho užitečných informací týkajících se stmelování a posilování efektivity kolektivu ve firmě. Jednotliví řečníci už jedenáctým rokem nabízejí zajímavá témata z tohoto okruhu.
Jak se pozná ideální zaměstnanec?
To je otázka, kterou si dnes a denně pokládá nejeden zkušený personalista. Své zkušenosti a poznatky z praxe si personalisté z celého Česka i Slovenska vyměňují na nejnavštěvovanějším setkání tohoto druhu u nás. Motiv P Business Brunch spojuje přátelskou atmosféru, sdílení užitečných kontaktů a debatování o nejnovějších trendech nejen z oblasti personalistiky. Ročně tuto akci navštíví v Brně, Ostravě, Praze a Bratislavě na 2 tisíce účastníků.
Tvůrčí a inspirativní atmosféru načerpáte přímo na webu Motiv P, kde si můžete prohlédnout rozsáhlou video galerii pořádaných akcí. Dovězte se nové informace a vytáhněte svůj pracovní kolektiv na vyšší level!