Publikováno 17. března, 2016
Pozvedněte svou firmu na vyšší úroveň
To, co tvoří vzhled firmy, je nazýváno corporate identity. Zahrnuje logo, webové stránky, letáky, vizitky, design profilů na sociálních sítích či reklamní předměty. To všechno by mělo být sladěné. Firma by měla používat konkrétní barevnou paletu, určené fonty, atd. Vypadá to profesionálně.
Proč je firemní identita tak důležitá?
Protože působí dobře na zákazníky. Konkrétní design zaujme a zákazník ho má pevně spojený s vaší firmou. Společnost, která má propracovaný jednotný vzhled, vypadá důvěryhodněji. Je totiž vidět, že má peníze na zaplacení grafického studia. Jednotná firemní identita je rychle rozeznatelná mezi konkurencí, může zvýšit konkurenceschopnost.
Firemní design od profesionálů
Na návrh firemního designu se každopádně vyplatí najmout agenturu nebo grafické studio. A to už od začátku. Například grafické studio Praha s názvem Gradesi poskytuje kompletní firemní design. Začínají u loga, navrhují obaly výrobků, webové stránky, letáky, katalogy, videa atd. Dokonce navrhují reklamní kampaně a nebojí se ani zmiňovaného designu profilů na sociálních sítích.
Za úplně nejdůležitější z jejich služeb by se dala považovat tvorba firemního loga. Logotyp se totiž nachází všude včetně výrobků a dalších grafických prvků (reklamy, obaly, tištěné a elektronické materiály, …). Při tvorbě se musí vzít v úvahu mnoho věcí, mělo by být jednoduché, čitelné, jednoznačné, dobře zapamatovatelné. Ideálně by mělo vyjadřovat zaměření firmy a samozřejmě být vyvedené ve firemních barvách. Gradesi k logu dodává také logomanuál, což je dokument s informacemi, jak logo používat, v jakých barvách atd.
Stejně jako každý člověk má nějaký svůj styl, jakým se oblíká, jaké doplňky nosí či jaké věci si kupuje, svůj styl mají i firmy. Podle něj si zákazníci udělají obrázek o úrovni firmy a jejích kvalitách. Moderní design na úrovni je tedy dobrá cesta, jak získat více zákazníků.