Publikováno 25. září, 2015
Naučte se myslet strategicky
Dobrá strategie ještě nikdy nebyla důležitější než v dnešním prostředí celosvětové hospodářské soutěže. Musíte myslet globálně a přemýšlet tak, aby vaše firma profitovala. Mnoho firem se mylně domnívá, že je jejich myšlení strategické, ale místo toho jen plýtvají penězi tam, kde se jim investice nevrátí. Stejně tak mnoho lidí o sobě tvrdí, že umí myslet strategicky, i když opak je pravdou. Jak se tedy naučit myslet skutečně strategicky?
Co je to vlastně strategické myšlení
Strategické myšlení je proces, který aplikuje inovace, plánování a rozvíjí obchodní strategie. Vyžaduje kreativitu, ale z velké části se dá naučit a dá se na něj zvyknout. Všichni zaměstnanci si jsou schopni zvyknout zvažovat dlouhodobé následky svého jednání, naučit se dívat se za roh a samostatně rozhodovat a nečekat na doslovné zadání úkolu. Jen je jim třeba ukázat, jak na to.
Snaží se o to jedna z konferencí MotivuP, o kterých jsme nedávno psali. Představovali jsme tuto firmu, která šíří mezi lidmi zkušenosti a poznatky díky nimž se snadněji dopracujete k úspěchům v podnikání, komunikaci či jednáních.
Konference Strategické myšlení staví na stejném principu jako ostatní. Během dvou dnů vám na ní zkušení přednášející předají zkušenosti, které byste jinak sbírali dlouholetou a komplikovanou praxí. Na události máte navíc možnost setkat se se spoustou zajímavých lidí. Bude probíhat 26. – 27. listopadu v Brně. Představí se například ředitelka HR úseku z České spořitelny Jitka Schmiedová, generální ředitelka Manpower Jaroslava Rezlerová, obchodní ředitel Seznam.cz Michal Heisig nebo Michal Kovařík z úseku Péče o zákazníka ve společnosti ČEZ. Ti všichni se s vámi podělí o své zkušenosti, všichni totiž na své pozici musí myslet strategicky.
Naučte se i vy přemýšlet dopředu, přinášet nové myšlenky, revoluční náměty a řešení a zároveň navrhovat spolehlivá a důsledná řešení. Konference MotivP vychází z předpokladu, že strategické myšlení je pro každého. Naučí to i vás.